Voordelen
  • Compleet en op maat
  • Zeer gunstige en uitgebreide voorwaarden
  • Collectief voordeel
  • Lage premies
  • Vaste contactpersonen
 

Veel gestelde vragen

Als franchiseondernemer zeker van uw zaak

Heeft u vragen? Misschien zijn die eerder gesteld. Hieronder vindt u een overzicht met veelgestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op

Heb je vragen? Misschien zijn deze eerder gesteld.

Wat is de contractstermijn van het winkelpakket?

Het contract is afgesloten tot 01-07-2018.

Hoe moet ik mijn schade melden?

Op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur kunt u terecht op onze schadeafdeling, telefoonnummer: 071 – 36 431 47.

Voor schade buiten kantooruren kunt u contact opnemen met Ric van Gool: 06 – 462 676 53.

Waar kan ik de Blokker-winkelpolis afsluiten?

Neem contact op met Aon via telefoonnummer 040-2653763.

Wie wordt mijn accountmanager en relatiebeheerder?

De accountmanager is Ric van Gool.

De relatiebeheerder is Sophy Bergkotte.

Voor een overzicht per regio kunt u kijken bij de contactgegevens.

Hoe hoog is het eigen risico op mijn winkelpakket?

Het contract kent drie eigen risico's: € 500,00 voor brand en inbraak, € 45,00 voor aansprakelijkheidsschades en € 0,00 voor glas en geldschades

 
 

Verzekering aanvragen

Schade melden

Bereikbaar van:
ma t/m vrij (08:00 - 18:00 uur)

Meer contactgegevens